KISAH PESAKIT

Waktu bayi sudah hadapi eczima tetapi tak sangka sampai umur sekarang masih menderita,

kisah gangguan seorang kanak-kanak berumur 10 tahun penghidap eczimasejak lahir lagi, bapanya memberitahu pada perawat kami, Asalnya anaknya ini waktu lahir  dia menghidap eczima di kaki (waktu itu sedikit saja) Genap 10 hari dia dah mula menangis pada waktu malam dari jam 12 malam sampai ke pagi esoknya,  bapanya ingatkan dia meragam macam bayi biasa […]

Read more

TANDA-TANDA GANGGUAN JIN DALAM RUMAH & PERNIAGAAN

Gangguan jin pada rumah boleh berlaku pada mana-mana tempat khususunya rumah yang telah ditinggal lebih daripada 30 hari. Bila anda menyewa rumah yang telah lama ditinggalkan, potensi untuk menerima gangguan jin adalah sangat tinggi. Sewajarnya anda perlu azankan rumah guna spray terapi TBQ memagar rumah. Berikut adalah antara simptom-simptom yang menunjukkan adanya gangguan Jin dan […]

Read more

9 Amalan untuk Menghindari Gangguan Jin, Syaitan dan Sihir

Gangguan jin, syaitan dan sihir mungkin sentiasa berlaku kepada semua manusia yang berada di muka bumi ini sama ada secara sedar atau tidak, iblis dan syaitan telah bersumpah akan menyesatkan manusia dalam apa sahaja cara. 1. Makan Tamar ‘Ajwah dan Tamar Madinah. Amalkan memakan tamar (kurma) ‘ajwah dan jika boleh makan bersama tamar madinah. Sekiranya […]

Read more

5 Tips Amalan Rasullulah Untuk Suami Isteri Bahagia Hingga Ke Jannah

Sibuk, ramai pasangan yang bercadang hendak sambut Hari Kekasih pada 14 Februari ni demi menunjukkan rasa cinta dan sayang terhadap pasangan.  Tapi dalam sibuk-sibuk meraikan pasangan kesayangan tu, ada ke yang terfikir untuk memperbaiki hubungan sebagai suami isteri yang mungkin telah lama diselaputi debu? Jika benar sayang, haruslah kita lihat keadaan diri kita terlebih dahulu. Cuba […]

Read more

TERBAKAR SEPERTI DI SIMBAH ASID

Seorang pesakit ini setiap hari badanya rasa TERBAKAR SEPERTI DI SIMBAH ASID. TIDUR MALAM sentiasa TIDAK LENA… KEPALANYA seperti di CENGKAM… seringkali mimpi BINATANG BUAS,JATUH DARI TEMPAT TINGGI,MIMPI DITEMPAT YANG KOTOR,… Pada asalnya badan pesakit ini seperti di CAKAR HARIMAU… SETELAH di RAWAT DAN DI MANDIKAN … badannya sembuh sedia kala…. Alhamdulillah.

Read more

BARANG SIHIR & PEMBOMOHAN

Terkejut saya buka bungkusan merah yang ada gigi…….. Sesi penerangan barang sihir. Sambungan penjelasan barang sihir & perbomohan yang lagi pelik. Ada tengkorak binatang yang bergigi, gambar mangsa sihir, keris bomoh, ayat-ayat panggil polong dan sebagainya yang didapati oleh Ustaz Herman untuk dikongsi bersama. Jom Like page ini & share pada teman-teman yang lain agar […]

Read more

SIHIR

SIHIR MASIH BERLAKU PADA ZAMAN INI 9 BILAH PISAU KECIL & 1 PISAU BESAR KELUAR DARI KEMALUAN MANGSA SIHIR INI. 1) JANGAN LUPA MAKAN KURMA AJWA 7 BIJI SETIAP HARI. 2) ZIKIR MA’THURAT SUBUH & ASAR SETIAP HARI. 3) FATEHA, AYATUL KURSI & 3 QUL SEBELUM TIDUR. “Pertama kali aku melihat kejadian ni depan2 aku..aku […]

Read more

RUQYAH

“Gua nya mata selalu keluar rambut. Ini kaki sudah lama sakit. Macam itu jarum cucuk-cucuk. Ada orang buat ke?” Tanya auntie cina yang berumur 75 tahun datang seorang diri tadi. Bila dibacakan Quran beliau mula mengigil dan menangis tak terkawal. Jantung beliau berdebar-debar tanpa sebab. Alhamdulillah setelah diruqyahkan kaki auntie ini rasa ringan. Semoga Allah […]

Read more

DI SIHIR JIRAN SEBELAH SEORANG BOMOH

1) Pernah diugut akan menderita kesakitan 2) Gate rumah digantung patung sihir 3) Bomoh tu letak beberapa biji telur depan rumah 4) Tabur garam kasar depan rumah mangsa 5) Ahli Keluarga semua sakit-sakit tanpa sebab 6) Rumah bahang dan sering bertengkar 7) Anak kecil jadi degil & hyper active semacam Bila dibacakan ayat Ruqyah; Suami, […]

Read more

DISIHIR OLEH KAWAN BAIK GUNA DARAH HAID

Seorang pembantu rumah sering muntah darah kebelakangan ini setelah berselisih faham dengan bekas kawan baik beliau. Kawan nya hantar gambar birthday cake yang dituang darah hitam (katanya darah haid) dan ugut beliau akan “buat” pesakit itu mati! Selepas itu pesakit selalu muntah darah dan doctor check takde apa-apa yang luka atau punca darah itu dari […]

Read more

“40 TAHUN GUNA SUSUK, MENANGIS TERESAK- ESAK SEWAKTU DIBACAKAN AYAT-AYAT RUAQYAH”

Seorang makcik awal 50an tahun datang ke Pusat Rawatan Islam Terapi bil Quran untuk dikeluarkan beberapa batang susuk emas & berlian yang pernah beliau masukkan 40 tahun lepas. Beliau mula sedar bahawa menggunakan susuk adalah satu perbuatan haram kerana ada unsur bantuan mahluk Jin. Sewaktu dibacakan ayat Quran beliau menangis tak berhenti tetapi bukan jenis […]

Read more

GANGGUAN TIDAK DAPAT TIDUR SELAMA 60 TAHUN

  “Allah Maha Zalim! Allah tak Pengasih! Mengapa saya menderita macam gini??” Keluhan seorang pesakit yang mewarisi masalah gangguan dari umur baligh sehingga sekarang tak boleh tidur malam nak dekat 60 tahun! Amat mencabar sekali merawat dan berdakwah dengan pesakit yang dah putus asa. Beribu duit dah habis. Bermacam kaedah rawatan dah buat tetapi masih […]

Read more

‘DAPAT KERIS DARI JIN SAKA’

  Pesakit ini menerima keris kecil ini dari JIN melalui mimpinya ketika tidur. JIN tersebut mengatakan; “Jangan buka mata dan lihat apa dalam genggaman tangan kamu sebelum kamu jaga dari tidur.” Bila pesakit ini terjaga dari tidurnya, didapati keris kecil ini dalam genggaman tangannya. Ada pesakit yang dapat cebisan kertas yang mengandungi ayat-ayat Quran. JIN […]

Read more

TASKA DISIHIR DENGAN NAJIS

Orang lalu tak nampak. Perkerja semua ‘panas’ & bergaduh selalu dan ramai yang berhenti. Takde budak nak masuk tahun hadapan dan ada budak yang menangis kalau datang taska ini. Tadi pagi waktu kami dipanggil untuk ‘bersih’ kan taska ini, terjumpa najis y ang melekat kat tembok taska kedua pemilik ini. Alhamdulillah, setelah dibersihkan tadi, malam […]

Read more

SESI RUQYAH

Masih ada perubatan yang kononnya masukkan “Roh Nabi Muhammad & Roh Malaikat” ke badan pesakit. Bila dibacakan Ruqyah terus menggelupur. Ada yang jadi macam nenek kebayan lagi. Nak dakwah banyak tak boleh, sebab takde sijil. So cukup lah dengan baca Quran dan cakap sikit-sikit. ‘Ni baru dapat info ada acara zikir yang sampai leh “masuk […]

Read more